torsdag kväll

ojoj vad man ska vara trött nu för tein. segaste veckan på länge. ska alldeles strax hoppa i säng tror jag.

igår blev jag klar med teoridelen på uppsatsen.wihuuu. så nu tror jag kanske att jag tar ledigt från den till och med söndag.

för övrigt verkar det lossna lite på hemnet.se nu med hus. kom igen nu hallsbergare visst ska ni sälja era hus. för nu vill jag flytta härifrån. vill kunna gå ut i en trädgård o fika, påta i nån rabatt eller dylikt. icke att förglömma grilla. mums.

just nu sitter jag och lyssnar på kent. fast inte med kent. carolina wallin perez som sjunger kent. fint som snus.

den absolut bästa lugna låten med kent: Carolina Wallin Pérez – Utan dina andetag

tror kanske att om jag gifter mig så kanske nån måste sjunga den.

Kommentarer
Postat av: emma

Ja det är ap-kul att det går framåt med uppsatsen. Hejja hejja!! Jag vill med gå i din trädgård och grilla.

2011-04-04 @ 18:26:28
URL: http://emmaaxelsson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0